Використання цієї підсистеми дає можливість отримати відповідь на запитання: «Який перелік товарів повинен бути на залишку конкретної аптеки в певний момент часу та яка роль кожного товару?»
Важливо цей список скласти так, щоб:
1
Зацікавити цільову аудиторію аптеки та мати змогу працювати з товарами достатньої маржинальності;
2
Мати кошти та місце в торгівельному залі, щоб цей асортимент майже завжди був у наявності.
Інструменти, що входять до підсистеми дозволяють як сформувати первинні асортименти, так і контролювати історію їх змін. Більше того, можна автоматизувати перехід товару між різними сегментами асортименту. Наприклад, товари, що нещодавно з'явились в асортименті та регулярно продаються, можуть автоматично переходити з сегменту «Експериментальний» до сегменту «Основний». І навпаки, товари що не задовільняють критерії знаходження в загальному асортименті аптеки можуть автоматично виводитись з асортиментів, звісно, з документальною фіксацією такого виходу.
Визначати ролі кожного товару в асортименті конкретної аптеки;
Володіти інформацією про те, який список товарів(асортимент) повинен бути в конкретній аптеці в конкретний момент часу
Завчасно програмувати та включати товари в асортименти або виключати товари з асортиментів (маркетинги, сезонність)
Включати та виключати товари з асортименту аптек, згідно попередньо визначених критеріїв. Автоматичне керування асортиментами
Вести всю історію змін складу асортиментів