З розвитком електронної комерції аптеки отримали можливість розширити коло своїх потенційних клієнтів до тих, хто шукає аптечні товари в інтернеті, використовуючи різні спеціалізовані прайс-агрегатори.
Робота з такими майданчиками вимагає як технічного забезпечення для обміну даними, так і побудови специфічних бізнес-процесів для обробки інтернет-замовлень
Основні завдання для вирішення:
Інформація на майданчики альтернативного продажу (сайти, прайс-агрегатори, довідкові служби, стахові компанії) має подаватися швидко та у необхідних форматах та об'ємах
Замовлення повинні оброблятися у встановлені терміни та з мінімальними затратами часу для персоналу
3
Обмін статусами замовлення повинен відбуватися вчасно, точно, та переважно в автоматичному режимі
4
Робота персоналу аптеки не повинна суттєво відрізнятися при роботі з різними майданчиками
Складність інтеграції з різними майданчиками
Необхідність роботи в різних вікнах (WEB-інтерфейсах, електронних кабінетах) для обробки замовлень з різних майданчиків
3
Складність у керуванні ціноутворенням, оскільки для різних майданчиків воно може бути різним
Система має вбудовані модулі інтеграції з основними прайс-агрегаторами (наприклад, Tabletki.ua)
Працює оповіщення про створені замовлення, щоб їх якомога швидше обробити та не втратити потенційного покупця
Реалізовано єдиний інтерфейс для роботи з різними майданчиками альтернативних продажів
Система керування ціноутворенням може бути налаштована для роботи як з базовими цінами в аптеках, так і з цінами для різних майданчиків
Більшість процесів обміну даними автоматизована та не вимагає додаткових витрат часу персоналу аптек.