Важливо, щоб і керівник проекту з боку розробника програми, і персонал підприємства, що автоматизується, працювали як один злагоджений механізм - одна команда.
Ми більше 20-ти років впроваджуємо облікові системи на підприємствах різних за: розміром, структурою, кількістю співробітників та бізнес-процесами. Близько 30% наших клієнтів - це мережі, які перейшли на «АНР-Аптека» з інших програм, тому у нас є чіткий алгоритм переходу з будь-якої програми на ринку України.
1
Знайомимо команди між собою
2
Встановлюємо тренувальну базу даних
з первинними налаштуваннями та проводимо початкове мінімальне навчання
3
Збираємо первинну інформацію
4
Підключаємо програмістів, які проводять налаштування програми під конкретних співробітників, бізнес-процеси, обладнання
5
Охоплюємо якомога більше бізнес-процесів для переведення першої роздрібної точки на роботу в системі «АНР-Аптека»
6
Готуємо тестові бази даних та робимо попередні перенесення даних
7
Усуваємо виявлені недоліки, організовуємо, за необхідності, додаткове навчання персоналу підприємства, який буде працювати з обліковою системою
8
Призначаємо дату робочого переходу на систему «АНР-Аптека»
9
Готуємо обладнання, розгортаємо бази для завантаження залишків (паралельно з поточною системою), налаштовуємо обміни даними
10
В переддень переходу в поточній обліковій системі вивіряємо дані, звіряємо товарні звіти, закриваємо періоди та завершуємо роботу зі «старою» системою
11
Перевантажуємо залишки, доналаштовуємо роботу з обладнанням, звіряємо залишки в обох системах
Починаємо повноцінну роботу
в «АНР-Аптека»