Підтримка користувачів АНР-Аптека
та поточний супровід системи

Підтримка користувачів АНР-Аптека та поточний супровід системи

Важливо, щоб після встановлення та впровадження облікової системи користувачі не залишались сам на сам з питаннями, що можуть виникати в ході повсякденної роботи. Це можуть бути як питання технічного плану, так і загальні: як краще виконати певну ту чи іншу операцію чи побудувати звіт в системі.

Зазвичай така допомога потрібна «тут і зараз». Тому ви отримаєте декілька механізмів для зручного зв'язку з нашими спеціалістами супроводу*:

Електронний кабінет
користувача

Телеграм бот
ANRHelpBot

За телефоном безпосередньо з персональним консультантом

Середня реакція на термінові звернення в робочий час - 20хв!

Середня реакція на термінові звернення в робочий час - 20хв!

Середня реакція на термінові звернення в робочий час - 20хв!

Одна з основних відмінностей «АНР-аптека» — це наявність кваліфікованого відділу супроводу, який може вирішити будь-яку технічну задачу клієнта.

Одна з основних відмінностей «АНР-аптека» — це наявність кваліфікованого відділу супроводу, який може вирішити будь-яку технічну задачу клієнта.

Структура відділу супроводу дозволяє дуже швидко та якісно реагувати на звернення клієнтів. Забезпечується взаємозамінність програмістів-консультантів, використовується їх спеціалізація та орієнтація на вирішення задач різної складності:

Керівники груп — здійснюють керівництво великих проектів, які вимагають одночасної участі декількох співробітників; забезпечує безперервність супроводу та передачі необхідної інформації співробітникам та відділу розробки

Інженери-програмісти — мають достатню кваліфікацію як для впровадження, так і для поточного супроводу підприємств різної складності. Крім того, кожен інженер-програміст має свою спеціалізацію, що допомагає швидко вирішувати типові задачі для різних підприємств. Наприклад, налаштування певних типів обладнання, налагоджування складних бізнес-процесів (автозамовлення, керування асортиментом...)

Контроль якості обслуговування — контроль дотримання терміну реакції на звернення, якості виконаних робіт, дотримання етичних правил поведінки, забезпечення зворотнього зв'язку

Відділ розробки — займається збором інформації щодо розширення функціоналу програми та його розробкою.

Середній стаж роботи співробітників відділу супроводу в нашій компанії складає більше 7-и років, тому ми маємо як необхідний рівень знань функціонування фарм. бізнесу, так і необхідний досвід та ІТ-компетенції.

За 23 роки наше підприємство автоматизувало, без перебільшення, тисячі аптек, що дало нам величезний досвід, яким ми готові ділитись.

Дізнатись більше під час безкоштовної демонстрації програми

Дізнатись більше під час безкоштовної демонстрації програми