Важливо, щоб після встановлення та впровадження облікової системи користувачі не залишались сам на сам з питаннями, що можуть виникати в ході повсякденної роботи. Це можуть бути як питання технічного плану, так і загальні: як краще виконати певну ту чи іншу операцію чи побудувати звіт в системі.
Зазвичай така допомога потрібна «тут і зараз». Тому ви отримаєте декілька механізмів для зручного зв'язку з нашими спеціалістами супроводу*:
Електронний кабінет
користувача
Телеграм бот
ANRHelpBot
За телефоном безпосередньо з персональним консультантом
Структура відділу супроводу дозволяє дуже швидко та якісно реагувати на звернення клієнтів. Забезпечується взаємозамінність програмістів-консультантів, використовується їх спеціалізація та орієнтація на вирішення задач різної складності:
Керівники груп — здійснюють керівництво великих проектів, які вимагають одночасної участі декількох співробітників; забезпечує безперервність супроводу та передачі необхідної інформації співробітникам та відділу розробки
Інженери-програмісти — мають достатню кваліфікацію як для впровадження, так і для поточного супроводу підприємств різної складності. Крім того, кожен інженер-програміст має свою спеціалізацію, що допомагає швидко вирішувати типові задачі для різних підприємств. Наприклад, налаштування певних типів обладнання, налагоджування складних бізнес-процесів (автозамовлення, керування асортиментом...)
Контроль якості обслуговування — контроль дотримання терміну реакції на звернення, якості виконаних робіт, дотримання етичних правил поведінки, забезпечення зворотнього зв'язку
Відділ розробки — займається збором інформації щодо розширення функціоналу програми та його розробкою.
Середній стаж роботи співробітників відділу супроводу в нашій компанії складає більше 7-и років, тому ми маємо як необхідний рівень знань функціонування фарм. бізнесу, так і необхідний досвід та ІТ-компетенції.
За 23 роки наше підприємство автоматизувало, без перебільшення, тисячі аптек, що дало нам величезний досвід, яким ми готові ділитись.