Практично всі аптечні підприємства використовують ті чи інші системи мотивації персоналу. Вони можуть будуватися як на простих принципах, наприклад, відсоток від суми виручки, так і доволі складні: диференційовані стимули за продаж певного переліку товарів, виконання плану, досягнення індикативів (KPI). В свою чергу, чим складніша система мотивації, тим складніше її адмініструвати та контролювати досягнення певних показників
Нам потрібно вирішувати наступні задачі:
Забезпечити максимальну гнучкість при використанні системи мотивації
Мотивація повинна бути прозорою та чіткою
3
Мотиваційний результат повинен обчислюватися в момент певних подій (пробивання чеку), щоб песонал відразу розумів результат виконання мотиваційних планів
4
Налаштування та контроль мотивації повинен займати небагато часу
Неможливість застосування складних схем мотивації, оскільки для цього потрібна окрема система обрахунку мотиваційних балів.
Важко обраховувати мотивацію, якщо співробітники працюють
в декількох аптеках
В систему «АНР-Аптека» входить модуль, що дозволяє призначати довільні KPI та методи їх обрахунку
Обрахування бонусних балів відбувається в момент роздрібного продажу, що дає можливість співробітнику відразу оцінити результат своєї роботи
Підтримуються різні схеми мотивації: за досягнення KPI, продаж товарів з певних списків, колективні досягнення
Систему мотивації можна об'єднати з інформуванням про першочергові та супутні продажі для досягнення більшого управлінського та економічного ефекту
Результат роботи мотиваційного блоку може консолідуватися у відомостях розрахунку додаткової мотивації