Результат роботи даної підсистеми — це швидкий та зручний відпуск товару, який відповідає всім вимогам фармацевтичного рітейлу
На відміну від іншого рітейлу, відпуск товарів у фармацевтичному рітейлі значно складніший.
Це не просто фіксація факту продажу та видача фіскального документу.
В процесі роботи провізор виконує багато різноманітних операцій. Деякі з них:
підбір лікарських засобів за показаннями та рецептом
пошук та підбір замінників, аналогів
пропозиція супутніх товарів
реєстрація рецептів та їх реквізитів
робота зі страховими полісами
робота з регіональними та національними програмами пільгового відпуску
робота з електронними рецептами
робота з екстемпоральними рецептами
робота з системами лояльності підприємства
робота з спеціальними пільговими програмами відпуску від виробників
Звісно, залишається і робота з фіскальним обладнанням.
Тому робоче касове місце провізора має забезпечувати швидкий доступ до інформації, можливість роботи з різними задачами та бути максимально автоматизованим.
В системі реалізовано декілька робочих столів. Кожен з них має особливий інтерфейс, що більш зручний для вирішення типових задач для конкретного підприємства:
Аптека
2
Фармамаркет
3
Рецептурно-виробничий відділ
Або того робочого місця, де буде використовуватися цей інтерфейс:
1
Провізор за першим столом
2
Місце відпуску екстемпоральної рецептури
3
Прохідна каса фармамаркету
4
Касове місце в косметичному магазині