Ціноутворення — це, зазвичай, один із найскладніших бізнес-процесів аптеки. Параметри ціноутворення залежать від того, що це за товар, яка його закупівельна вартість, який загальний рівень націнки можна встановити в певній локації, як змінюється прайсова ціна постачальника, які були умови постачання певних товарів, та ще багато інших параметрів.
Є декілька основних особливостей в ціноутворенні аптечного рітейлу:
Обмеження, які накладає державне регулювання цін на певні категорії товарів
2
В торговому залі може бути один товар з різними цінами по різних серіях
3
На ціноутворення суттєво впливає маркетингова кон'юнктура
4
Щоденні зміни цін у дистриб"юторів (на відміну від інших напрямків рітейлу)
Наш досвід говорить про те, що кожне підприємство має унікальні алгоритми ціноутворення. Також окремі принципи ціноутворення можуть використовуватися для продажу через альтернативні джерела (інтернет, страхові компанії, фонди, держ.програми).
У системі «АНР-Аптека» є декілька можливостей
налаштування ціноутворення:
Конструктор ціноутворення, за допомогою якого можна без залучення програмістів скласти власні ланцюжки послідовності розрахунків та обмежень при ціноутворенні;
Програмування індивідуальних принципів ціноутворення та розробка/налаштування систем керування параметрами ціноутворення
Кожен з цих варіантів має певні переваги і може використовуватися як самостійно, так і в комбінації.
Результат - керованість та контрольованість, швидке автоматичне розцінювання
товарів як для базових цін у аптеках, так і для цін за спеціальними програмами