Управління маркетинговими планами аптеки

Управління маркетинговими планами аптеки

В сучасних реаліях робота аптек як торгівельного підприємства суттєво відрізняється, скажімо від роботи 10-15 років тому. Не в останню чергу це пов'язано із суттєвим зростанням конкуренції та змінами правил гри на ринку. Великий вплив на рентабельність бізнесу наразі чинять механізми ретробонусування або, як їх ще називають, маркетингові плани. Робота за новими правилами вимагає як зміни зовнішньої стратегії поведінки підприємства, так і внутрішніх бізнес-процесів, що, в свою чергу вимагає нового інструментарію для отримання такої можливості

Нам потрібно вирішувати наступні задачі:

1

1

1

Мати можливість працювати з маркетинговими планами як самостійно, так і в кооперації з колегами

2

2

2

Прогнозувати рентабельність входу в маркетинговий план та спростити прийняття рішення про участь в певній ретробонусній програмі

3

Прогнозувати замороження товарів при участі в певних ретробонусних програмах

4

Мати можливість використовувати автозамовлення маркетингових позицій з урахуванням того, що їх ціна може бути вищою від інших товарів-конкурентів у прайс-листах постачальників

5

Мати можливість контролювати процес проходження маркетингового плану та вчасно коригувати стратегію поведінки підприємства у разі неcпрогнозованих ситуацій

6

Мати можливість виконати підсумкове дозамовлення товарів згідно плану навіть для тих позицій, які в штатному режимі не будуть замовлятися внаслідок їх суттєвих запасів

Проблеми, з яким зіштовхуються аптеки:

Проблеми, з яким зіштовхуються аптеки:

1

1

1

Складно прийняти рішення чи входити в маркетинговий план, оскільки важко визначити, чи буде він вигідним, чи просто призведе до заморожування оборотних коштів

2

2

2

Складно враховувати товари, які присутні в різних марктингових планах при замовленні товару та відокремлювати їх від дешевших товарів-конкурентів

3

Складно керувати асортиментами аптек, особливо якщо на різних аптеках мережі діють різні маркетингові плани

4

Складно враховувати зміни при визначенні дефектури товару, оскільки потрібно замовляти товар, якого і так достатньо на залишку

5

Потрібно постійно контролювати процес виконання маркетингових планів, щоб не втратити бонус

Як «АНР-аптека» вирішує ці задачі?

Як «АНР-аптека» вирішує ці задачі?

В «АНР-Аптека» розроблено спеціальний модуль для роботи з маркетинговими планами. З його допомогою можна:

Фіксувати умови маркетингових планів

Проводити попередній аналіз окупності та вигідності маркетингових планів

Формувати тимчасові асортименти аптек з урахуванням маркетингових позицій

Враховувати при формуванні дефектур та виконанні замовлень постачальникам особливості роботи з позиціями, що присутні у маркетингових планах

Проводити аналіз виконання узгоджених планів

Виконувати фінальне дозамовлення товару згідно маркетингового плану

Автоматично виключати з асортиментів аптек позиції з відпрацьованих маркетингових планів, якщо інше не передбачено бізнес-процесами

Дізнатись більше під час безкоштовної демонстрації програми

Дізнатись більше
під час безкоштовної демонстрації програми